تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
19
مدیرکل گمرک بندرلنگه:

افزایش خدمات گمرکی و رشد سه برابری کالاهای ترانزیتی در بندرلنگه نسبت به سال گذشته

  • کد خبر : 9880
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
افزایش خدمات گمرکی و رشد سه برابری کالاهای ترانزیتی در بندرلنگه نسبت به سال گذشته
مدیر کل گمرگ بندرلنگه گفت: آمار خدمات گمرکی در مقایسه با ۵ ماهه مشابه سال قبل در رویه واردات از نظر وزن کالا ۲۴٪ و ارزش ۸٪ رشد داشته است.

به گزارش لنگه نیوز، ناصر نوروزی مدیر کل گمرگ بندرلنگه در خصوص عملکرد ۵ ماهه گمرگ در سال جاری بر اساس رویه‌های گمرگی اظهار داشت: آمار خدمات گمرکی در مقایسه با ۵ ماهه مشابه سال قبل در رویه واردات از نظر وزن کالا ۲۴٪ و ارزش ۸٪ رشد داشته، ارزش کالاهای وارداتی ۲۸۴۶۸۹۰۰۰ دلار بوده است در رویه صادرات از نظر وزنی ۲۷٪ و از لحاظ ارزش با ارزشی معادل ۹۲۳۳۱۰۰۰۰ دلار رشد ۶۷٪ داشته است.

وی اقلام صادراتی را محصولات نفتی شامل قیر و مصنوعات پتروشیمی و کالاهای از قبیل میوه و تره بار و خشکبار و ظروف پلاستیکی و فلزی و نمک صنعتی و مصالح ساختمانی عنوان کرد که به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می‌گردد در رویه ترانزیت نیز شاهد رشد ۳۲۹ درصدی از بابت ارزش کالاهای ترانزیتی بوده است.

مدیر کل گمرگ بندرلنگه از زحمات شبانه روزی کارکنان گمرگ بندرلنگه در شرایط سخت آب و هوایی قدردانی نمود و افزود: در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گمرگ نقش بسزایی در رابطه با بی‌اثر نمودن اثرات تحریم‌های ظالمانه از طریق تسهیل و تسریع امورات ترخیص کالا می‌تواند داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=9880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.