تاریخ : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 24 September , 2024
8
به بهانه روز پزشک؛

فداکاری پزشکِ روستای سایه خوش که در ایام زلزله برای مردم سنگ تمام گذاشت

  • کد خبر : 9834
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
فداکاری پزشکِ روستای سایه خوش که در ایام زلزله برای مردم سنگ تمام گذاشت
پزشکی حرفه‌ای است که هیچ زمانی انسان‌ها از آن بی‌نیاز نبودند و پزشکان با ادای یک سوگند متعهد می‌شوند به نجات زندگی بیماران بپردازند.

به گزارش لنگه نیوز، پزشکی حرفه‌ای است که هیچ زمانی انسان‌ها از آن بی‌نیاز نبودند و پزشکان با ادای یک سوگند متعهد می‌شوند به نجات زندگی بیماران بپردازند، اما رسالت آن‌ها تنها محدود به قابلیت و توانایی علمی پزشکی نمی‌شود، بلکه یک پزشک ماهر علاوه بر داشتن تخصص در امر خطیر پزشکی باید به ویژگی‌های دیگری نظیر بردباری، راز داری، نیک خلقی، مهارت‌های ارتباطی و… آراسته باشد. در فرهنگ اسلامی، ارزش دانش گرانقدر پزشکی و فعالیت حرفه‌ای طبیب تا بدان اندازه والا و عظیم است که احیای جانی برابر با حیات همه جان‌هاست.

امروز جامعه‌ی پزشکی کشور بر خود می‌بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت همچون دکتر فریما خلیلی‌پور پزشک خانواده روستایی سایه خوش به پشتوانه‌ی توانایی و دانایی توشه گرفته از اِرق ملّی و میهنی در سودای تامین سلامت انسانها همت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می‌نمایند.

پایگاه خبری لنگه نیوز به بهانه روز پزشک و به نمایندگی از مردم مناطق زلزله زده، به پاس زحمات بی‌شائبه و خدمات دکتر خلیلی‌پور و سایر همکاران خدومشان در مجموعه بهداشتی و درمانی روستای سایه خوش که از ابتدای وقوع زلزله تا بحال بصورت شبانه روزی در راه حفظ و ارتقاء سلامت و امنیت روحی بیماران مناطق زلزله زده، همچون فرشتگان نجات، درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام بخشیدند و همواره در کنار زلزله زدگان و رنجوران از این بلای طبیعی امید و حیات عطا نمودند، قدردانی و ادای احترام می‌نماییم

با فرا رسیدن روز پربار و ماندگار پزشک در سالروز بزرگداشت یگانه‌ی زمان و دردانه‌ی دوران – شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا – این روز باشکوه را به وی و همه پزشکان چیره دست ایران اسلامی تبریک عرض می‌نماییم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=9834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.