تاریخ : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 24 September , 2024
9

عملیات اجرایی احداث ۱۳۶۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بندرلنگه آغاز شد

  • کد خبر : 9720
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
عملیات اجرایی احداث ۱۳۶۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بندرلنگه آغاز شد
عصر امروز استاندار هرمزگان بعد از اجرای برنامه‌های خود در شهرستان پارسیان و حضور در جلسه شورای اداری استان، راهی شهرستان بندرلنگه شد و طرح نهضت ملی مسکن بندرلنگه و بندرکنگ را در قالب عملیات احداث ۱۳۶۱ واحد مسکونی کلید زد. 

به گزارش لنگه نیوز، مهدی دوستی در حاشیه این آیین اظهار داشت: در ادامه کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان، امروز کلنگ زنی و اهدای نمادین زمین‌ها در شهرستان پارسیان انجام شد و در بخش دوم این طرح امروز در خدمت مردم شریف بندرلنگه و بندر کنگ هستیم.

وی افزود: زمین کاملا به صورت رایگان به مردم واگذار می‌شود و ریالی بابت زمین دریافت نخواهد شد و آورده اولیه در واقع پولی است که برای ارتباط بین متقاضی و بانک است و این پول به متقاضی بر می‌گردد تا در فرآیند ساخت از آن استفاده کند.

استاندار هرمزگان گفت: امیدواریم تعداد متقاضیان افزایش پیدا کند تا مراحل دوم و سوم واگذاری زمین‌ها به مردم در هرمزگان را نیز آغاز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای متقاضیان فعلی زمین به اندازه کافی در نظر گرفته شده است و اگر متقاضی‌ها افزایش یابد آمادگی برای تغییر کاربری‌ها و الحاق زمین به محدوده‌ی شهری وجود دارد و مقدمات انجام شده است و می‌توانیم با ثبت نام متقاضیان جدید ظرفیت را تا سه برابر افزایش دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=9720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.