تاریخ : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 24 September , 2024
9

شرکت بیش از ۵۰۰ دریانورد در آزمون های دریانوردی غرب هرمزگان

  • کد خبر : 9437
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
شرکت بیش از ۵۰۰ دریانورد در آزمون های دریانوردی غرب هرمزگان
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از شرکت بیش از ۵۰۰ دریانورد در آزمون‌های دریانوردی غرب استان مطابق با استاندارهای آموزشی STCW خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، قاسم عسکری نسب گفت: با فعال شدن مرکز آزمون‌های دریانوردی در سال ۱۴۰۰ در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان این مرکز پذیرای بیش از ۹۰۰ دریانورد آقا و خانم بوده است.

وی افزود: در راستای تاکید سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمات به دریانوردان و کاهش تردد این قشر از تلاشگران به مرکز استان برای انجام آزمون‌های دریانوردی ۲ آموزشگاه در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان و یک هنرستان دریایی در غرب هرمزگان فعال می‌باشد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ادامه داد: مرکز آزمون‌های دریانوردی غرب هرمزگان مطابق با استاندارهای آموزشی STCW برگزار و نسبت به پایش دریانوردان در سمت‌های افسردومی و فرماندهی کشتی‌های زیر ۵۰۰ تن اقدام می‌کند و در آینده‌ای نزدیک نیز متقاضیان دوره‌های موتورخانه و سمت‌های بالاتر نیز در دستور کار قرار دارند.

عسکری نسب تصریح کرد: زمان برگزاری آزمون‌های دریانوردی در سامانه جامع امور دریانوردان به آدرس اینترنت https://seafarer.pmo.ir/Portal/Home/index درج شده است.

گفتنی است؛ مرکز آزمون‌های دریانوردی در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان با همکاری معاونت دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و اداره امتحانات مرکز استان از سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=9437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.