تاریخ : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 24 September , 2024
4

پیگیری مطالبات شیلاتی وکشاورزی مردم شهرستان بندرلنگه توسط امام جمعه شهرستان در وزارت جهاد کشاورزی

  • کد خبر : 9070
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
پیگیری مطالبات شیلاتی وکشاورزی مردم شهرستان بندرلنگه توسط امام جمعه شهرستان در وزارت جهاد کشاورزی
حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه با مهرداد پاکار فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی و دکتر رضازاده رئیس مرکز روابط عمومی وزارتخانه و دبیر کارگروه جهاد تبیین وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش لنگه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه با مهرداد پاکار فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی و رضازاده رئیس مرکز روابط عمومی وزارتخانه و دبیر کارگروه جهاد تبیین وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا در ابتدای این دیدار در اهمیت این وزارتخانه گفتند: وزارت جهاد کشاورزی، امروز صحنه جهاد اقتصادی و عملیات جهادگرانه درخدمت به مردم شریف است.

وی ضمن تقدیر از وزیر انقلابی و همکاران جهادگر ایشان افزود: شکست دشمن در جنگ اقتصادی در گرو توسعه وترویج کشاورزی، شیلات و اولویت دادن به روستاهاست که وزارت جهاد کشاورزی با نیروهای بسیجی خود در این مسیر حرکت می‌کند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه افزود: استان هرمزگان خصوصا حدود هفتصد کیلومتر طول ساحل منطقه غرب استان به محوریت بندرلنگه، گنجی ناشناخته است که می‌تواند قطب پرورش میگو و ماهی در قفس کشور شود و این مهم نیازمند توجه جدی وزارت محترم جهاد است.

وی اشاره کرد: هزاران هکتار زمین مستعد کشت بدلیل نبودن آب شیرین بلااستفاده مانده و کشاورزان عزیز بیکار شده‌اند و تنها راه حل این مشکل صدور مجوز و اعطاء تسهیلات آبشیرین کن‌های کشاورزی برشمرد وخواستارحمایت جدی وزارتخانه دراین زمینه شد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا همچنین حمایت از تولیدات گلخانه‌ای هیدروپونیک در منطقه را از ضروریات برشمرد.

قابل ذکر است در پایان پاکار و دکتر رضا زاده ضمن تقدیر از امام جمعه شهرستان بندرلنگه و پیگیری‌های مجدانه ایشان برای توسعه منطقه مقرر گردید گروهی از مسئولان جهادی وزارتخانه با سفر به این شهرستان زمینه توسعه و رشد منطقه و راه‌های رفع پیشرفت موانع را برسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=9070

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.