تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
17

ادامه طرح برخورد با خودروهای تغییر وضعیت (شوتی)در بندرلنگه

  • کد خبر : 8025
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
ادامه طرح برخورد با خودروهای تغییر وضعیت (شوتی)در بندرلنگه
فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از توقیف۳۰دستگاه خودرو (شوتی) در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، سرهنگ مهراب کاظمی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان کرد :در راستای اجرای وظایف قانونی نظارت بر امور ترافیکی و رانندگی و همچنین نگرانیهای مردم و مسولین شهرستان مبنی بر تردد خودروهای تغییر وضعیت موسوم به خودروهای شوتی و وقوع تصادف در محورهای مواصلاتی شهرستان، کنترل محورها و توقیف خودروهای شوتی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس با خودروهایی که با ایجاد تغییرات ظاهری در وضعیت خودرو و اضافه کردن فنر در زیر آن و همچنین تغییر در ارکان خودرو باعث خارج شدن آن از وضعیت استاندارد و همچنین کاهش ضریب ایمنی و بروز خطراتی برای راننده و سایر هموطنان میگردد، به شدت برخورد میکنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه طرح برخورد با خودروهای شوتی در اجرای دستور مرجع قضائی همچنان ادامه دارد، از رانندگان و شهروندان خواست چنانچه به هر دلیل تغییرات مذکور را در خودرو های خود ایجاد کرده اند نسبت به بازگشت به حالت اولیه و استاندارد آن اقدام نمایند.

سرهنگ مهراب کاظمی ادامه داد: با اجرای طرحهای صورت گرفته و گشت زنی عوامل پلیس در سطح حوزه استحفاظی طی ۴۸ ساعت گذشته تعداد ۳۰ دستگاه خودرو شوتی توقیف که برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=8025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.