تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
16

کامیون تریلی حامل بیش از۱۴۴ کیلوتریاک به مقصد نرسید

  • کد خبر : 7544
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
کامیون تریلی حامل بیش از۱۴۴ کیلوتریاک به مقصد نرسید
با هوشیاری و تلاش تکاوران مبارزه با مواد مخدر بندرلنگه یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر شناسایی و توقیف و ۱۴۴ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش لنگه نیوز، سرهنگ مهراب کاظمی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه با اقدامات اطلاعاتی در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، شب گذشته حین گشت زنی هدفمند در یکی از جاده های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون تریلی مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۱۴۴ کیلو ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و در این رابطه یک متهم راننده خودرو را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای احتمالی این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه هنجار شکنی به قاچاقچیان و مجرمان نخواهد داد ضروری است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه هنجار شکنی و موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=7544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.