تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
14

نگرانی از رشد و تکثیر پشه آئدس/بازدید مناطق پرخطر توسط کارشناسان شبکه بهداشت

  • کد خبر : 7541
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
نگرانی از رشد و تکثیر پشه آئدس/بازدید مناطق پرخطر توسط کارشناسان شبکه بهداشت
دکتر مرتضی سالمی مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه در پی وقوع بارندگی های روزهای گذشته و پیش رو به جهت بوجود آمدن شرایط مناسب برای رشد و تکثیر پشه آئدس ابراز نگرانی کرد.

به گزارش لنگه نیوز، دکتر سالمی اظهار داشت: با توجه به بارش رحمت الهی در شهرستان بندرلنگه این نگرانی وجود دارد که با فراهم شدن شرایط مناسب و بوجود آمدن آب های راکد، شاهد رشد و تکثیر پشه آئدس در سطح باشیم.

وی افزود: در بازدیدی که توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه از مکانهای پرخطر مانند کانال های آب، آب انبارها و قایق های مستعمل که احتمال جمع شدن آب در آنها وجود دارد در سطح شهر بندرلنگه و بندرکنگ بعمل آمد، مکان های پرخطر شناسایی و به شهرداری اعلام گردید.

دکتر مرتضی سالمی ضمن تقدیر از پرسنل پرتلاش شهرداری های بندرلنگه و بندرکنگ به جهت بهسازی روزانه سطح شهر، لایروبی کانال های آب و جمع آوردی لاستیک های مستعمل بیان کرد: بهسازی محیط و از بین بردن آب های راکد، بهترین و موثرترین روش در مبارزه با پشه آئدس و جلوگیری از گزش و انتقال بیماریهای منتقله توسط این پشه می باشد و لازمه آن مشارکت و همکاری همه جانبه تمامی دستگاهها بهمراه شبکه بهداشت می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه از همشهریان خواست: در صورت مشاهده هر گونه آب راکد در اطراف منازل و سطح محلات (حوض آب و قایق های بلا استفاده، لاستیک های مستعمل و…) با آقای جعفر حاتمی کارشناس کنترل ناقلین شبکه بهداشت به شماره ۰۹۱۶۴۱۸۵۷۱۰ بصورت تلفنی و یا از طریق واتساپ در تماس باشند تا در کمترین زمان ممکن در جهت رفع مشکل اقدام گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=7541

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.