تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
21

استانداری‌ هرمزگان رتبه اول در آموزش و پژوهش مدیریت شهری در سطح کشور را کسب کرد

  • کد خبر : 7433
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
استانداری‌ هرمزگان رتبه اول در آموزش و پژوهش مدیریت شهری در سطح کشور را کسب کرد
استانداری‌هرمزگان توانست در دو حوزه آموزش وپژوهش, استانداری‌ برتر در حوزه آموزش کارکنان شهرداریها و استانداری‌های برتر و اول در حوزه پژوهش کارکنان شهرداری‌ها رتبه اول را کسب کند.

به گزارش لنگه نیوز، در مراسم اختتامیه ‘هشتمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی’ و’سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری’ که ۲۴ آذر ماه با حضور وزیر کشور برگزار شد استانداری‌هرمزگان توانست در دو حوزه آموزش وپژوهش, استانداری‌ برتر در حوزه آموزش کارکنان شهرداریها و استانداری‌های برتر و اول در حوزه پژوهش کارکنان شهرداری‌ها رتبه اول را کسب کند.

گفتنی است سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور به منظور تحقق ماموریت ها و با هدف ارزش‌گذاری به جایگاه آموزش، توسعه پژوهش‌های کاربردی و تقدیر از دست اندرکاران و متولیان، هر سال اقدام به پایش، ارزیابی و سنجش عملکرد استانداری‌ها در حوزه‌های آموزش و پژوهش می نماید که انتخاب ها براساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد آموزشی استانداری‌ها در سال ١٣٩٩ و شش ماهه نخست سال جاری، استان‌های درسطح کشور در حوزه آموزش وهم درحوزه پژوهش معرفی می‌شوند.

لازم به توضیح است دفتر امور شهری استانداری هرمزگان سومین سال متوالی است که با مدیریت صفر صادقی پور توانسته است در این حوزه ها رتبه اول را در سطح کشور کسب نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=7433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.