تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
14

شناسایی و انهدام باند ۶ نفره سارقان سیم و کابل برق در بندرلنگه

  • کد خبر : 7373
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
شناسایی و انهدام باند ۶ نفره سارقان سیم و کابل برق در بندرلنگه
فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه از شناسایی و انهدام یک باند 6 نفره سارقان سیم و کابل برق وکشف 12فقره سرقت در یک عملیات ضربتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، سرهنگ “مهراب کاظمی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم وکابل برق در شهرستان بندرلنگه و متواری شدن سارق یاسارقان، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری سارقان را بصورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود : کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با تشکیل کارگروه ویژه سرقت و تجزیه و تحلیل وآنالیز شیوه و شگرد سارق یا سارقان در انجام سرقت وبا انجام اقدامات میدانی و اطلاعاتی موفق شدند یک باند۶نفره سارقان سیم و کابل برق را در سطح شهرستان شناسایی و ودر یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی با اشاره به دستگیری۵سارق و یک مالخر در این عملیات اظهار داشت: متهمان در بازجویی های فنی بعمل امده به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد هنجار شکن در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=7373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.