تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
17

استقبال بسیار خوب مردم از واکسیناسیون تا این لحظه/مشارکت بیش از ۹۲ درصد واجدین شرایط در کمپین واکسیناسیون عمومی کرونا

  • کد خبر : 7371
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
استقبال بسیار خوب مردم از واکسیناسیون تا این لحظه/مشارکت بیش از ۹۲ درصد واجدین شرایط در کمپین واکسیناسیون عمومی کرونا
دکتر مرتضی سالمی مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه از واکسیناسیون بیش از ۸۶ هزار نفر در هفته اول "کمپین واکسیناسیون عمومی کرونا خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، دکتر سالمی گفت: خوشبختانه در هفته اول این کمپین بیش از ۹۲ درصد از واجدین شرایط دریافت واکسن کووید_۱۹ که بدلیل عدم مراجعه، واکسن دریافت نکرده بودند واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه”کمپین واکسیناسیون عمومی کرونا” در شهرستان بندرلنگه از ۶ آذرماه شروع و تا ۲۰ آذرماه ادامه دارد افزود: واکسیناسیون عمومی کرونا در تمام شهرها و روستاهای دور و نزدیک شهرستان توسط نیروهای پرتلاش مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت بصورت مراجعه به درب منازل و در شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ از طریق اطلاع رسانی و تماس تلفنی در حال انجام می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه خاطرنشان کرد: واکسیناسیون کرونا باعث کاهش ابتلا و مرگ و میر در جامعه می شود، لذا از تمامی واجدین شرایط دریافت واکسن و همچنان افراد بالای ۱۲ سال در شهرستان بندرلنگه تقاضامندیم نسبت به انجام واکسیناسیون کرونا در اسرع وقت اقدام و مجموعه بهداشت و درمان را در تلاش برای داشتن جامعه ای سالم یاری کنند.

دبیر ستاد کرونا شهرستان یادآوری کرد: شهروندان عزیز می توانند از طریق سایت دریافت کارت دیجیتال واکسن برای داخل کشور به نشانی Vcr.salamat.gov.ir/fa و برای خارج از کشور به نشانی Vcr.salamat.gov.ir/en مراجعه و کارت دیجیتال واکسیناسیون خود را دریافت نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=7371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.