تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
16

راه اندازی «کمپین واکسیناسیون عمومی کرونا» در شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 7283
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
راه اندازی «کمپین واکسیناسیون عمومی کرونا» در شهرستان بندرلنگه
دکتر مرتضی سالمی مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه از راه اندازی «کمپین واکسیناسیون عمومی کرونا» در شهرستان بندرلنگه خبر داد

به گزارش لنگه نیوز، دکتر سالمی گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر در شهرستان بندرلنگه هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند و سلامتی آنها در معرض خطر قرار دارد.

وی افزود: به منظور صیانت از سلامت این افراد و سایر افراد جامعه، شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بسیج جامعه پزشکی با همکاری فرمانداری شهرستان، اقدام به راه اندازی کمپین واکسیناسیون عمومی کرونا کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه ادامه داد: در این طرح که تا ۲۰ آذر ماه ادامه دارد تمام افراد جامانده از واکسیناسیون در مراحل قبل، واکسینه خواهند شد.

دبیر ستاد کرونا شهرستان تاکید کرد: این کار در مناطق روستایی از طریق مراجعه حضوری کارکنان سلامت به درب منزل افراد و در شهرهای بندرلنگه و کنگ از طریق تماس تلفنی با افراد و تعیین زمان مراجعه آنها انجام خواهد شد.

دکتر سالمی گفت: تقاضای ما از مردم این است که مثل همیشه با حضور به موقع در صحنه، هیچ فرد واکسینه نشده ای در شهر وجود نداشته باشد و شهرمان را به ایمنی کامل در مقابل کرونا برسانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=7283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.