تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
20

کشف کالای قاچاق توسط مرزبانان هرمزگانی در بندرلنگه

  • کد خبر : 7272
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
کشف کالای قاچاق توسط مرزبانان هرمزگانی در بندرلنگه
جانشين فرمانده مرزباني استان هرمزگان گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه در اقدامي به موقع موفق شدند يک خودروی باري حامل کالاي قاچاق را شناسايي و متوقف کنند.

به گزارش لنگه نیوز، سرهنگ “عبداله لشکری ” با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در اقدامی به موقع موفق شدند یک خودروی باری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی، ۶ دستگاه موتور خودروی پژو و زانتیا، ۴ دستگاه کمک فنر خودروی زانتیا، ۶ عدد گلگیر خودرو زانتیا، ۵ عدد کامپیوتر خودروی زانتیا، ۳دستگاه دسته موتور و برف پاک کن خودرو، ۵قطعه کویل برق خودرو و یک دستگاه گیربکس خودروی سبک و ۲۹۷ هزار نخ سیگار قاچاق، را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، را کشف کردند.

سرهنگ لشکری با اشاره به دستگیری ۶ متهم، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۱۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تلاش مرزبانان برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده‌ شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=7272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.