تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
19

سرعت عمل پلیس درکشف ۳۵۳ کیلو موادمخدر

  • کد خبر : 7214
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۵۵
سرعت عمل پلیس درکشف ۳۵۳ کیلو موادمخدر
فرمانده انتظامی استان از کشف 353 کیلو موادمخدر از نوع تریاک و حشیش و توقیف 4دستگاه خودرو توسط مأموران انتظامی بندرلنگه دریک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، سردار” غلامرضا جعفری” با اعلام این خبر گفت:در ادامه مبارزه بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرلنگه با اقدامات گسترده اطلاعاتی و فنی شبانه روزی از قصد قاچاقچیان مبنی بر حمل و جا به جایی مواد افیونی در سطح این شهرستان مطلع و با توجه به حساسیت موضوع ، دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی و با تشکیل چند تیم عملیاتی و کنترل محسوس و نا محسوس محورهای شهری و سطح حوزه استحفاظی، چهار دستگاه خودرو سواری متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و نسبت به متوقف آنها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه راننده خودروها بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با سرعت زیاد اقدام به فرار کردند، افزود: بلافاصله مأموران به تعقیب و گریز این خودروها پرداخته و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و با توجه به تجارب و سرعت عمل بالای مأموران، هر چهار دستگاه خودرو متوقف شدند.

سردار جعفری اظهار داشت: مأموران در بازرسی از خودروها جمعا ۳۵۳ کیلو مواد مخدر شامل ۳۲۳ کیلو گرم تریاک و ۳۰ کیلو حشیش که به صورت کاملا حرفه ای در کف خودروها جاساز شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دومتهم در این رابطه دستگیر اما دو نفر از رانندگان با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند، اظهار داشت: هویت رانندگان متواری و سایر اعضای این باند شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=7214

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.