تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
20
رییس اتاق بازرگانی مرکز هرمزگان رییس اتاق بازرگانی مرکز هرمزگان:

رتبه اتاق بازرگانی هرمزگان از ۳۴ به ۱۳ کشوری رسید/ عزم اتاق برای ساخت ۱۰ مدرسه به نام بازرگانان فقید

  • کد خبر : 6821
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
رتبه اتاق بازرگانی هرمزگان از ۳۴ به ۱۳ کشوری رسید/ عزم اتاق برای ساخت ۱۰ مدرسه به نام بازرگانان فقید
رییس اتاق بازرگانی مرکز هرمزگان گفت: اتاق در حال حاضر اتاق سابق نیست و همه نمایندگان و هیأت رئیسه اتحاد و همدلی ویژه‌ای دارند و توانستیم رتبه اتاق را از 34 کشوری به زیر 15 و اکنون به رتبه 13 برسانیم.

به گزارش لنگه نیوز، رییس اتاق بازرگانی مرکز هرمزگان با بیان اینکه اتاق در حال حاضر اتاق سابق نیست و همه نمایندگان و هیأت رئیسه اتحاد و همدلی ویژه‌ای دارندگفت: هم اینک توانستیم رتبه اتاق را از ۳۴ کشوری به زیر ۱۵ و اکنون به رتبه ۱۳ برسانیم.

محمد رضا صفا افزود: از سال ۱۳۱۱ که فعالیت اتاق بازرگانی بندرعباس آغاز شد در کشور فقط ۳ اتاق بازرگانی ایجاد شده بود و بازرگانان این منطقه نقشی دیرینه در توسعه داد و ستد با دنیا داشته‌اند.

وی اظهار داشت: در دو ساله اخیر در حوزه بین الملل توانستیم از استان‌های اول کشور باشیم و در برگزاری وبینارها با کشورهای چین، فرانسه، عراق، پرتقال، قزاقستان، سنگال، ایتالیا، گرجستان و افغانستان توانستیم فعالانه عمل کرده و در رایزنی صادرات محصولات کشاورزی موفق عمل شده است.

رییس اتاق بازرگانی مرکز هرمزگان با اشاره به عزم جدی برای ساخت ۱۰ مدرسه و یک درمانگاه خیریه ادامه داد: در آینده نزدیک با تکمیل ساختمان اتاق بازرگانی و استقرار اتاق در مکان جدید، گشایش‌های مالی بیشتری خواهیم داشت که می‌توانیم بر وسعت انجام مسؤولیت‌های اجتماعی خود نیز بیافزاییم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=6821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.