تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
13

جامعه ای سالم با واکسیناسیون بموقع/لزوم دریافت و ارائه کارت واکسن جهت انجام امور اداری

  • کد خبر : 6675
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
جامعه ای سالم با واکسیناسیون بموقع/لزوم دریافت و ارائه کارت واکسن جهت انجام امور اداری
مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه گفت: تمام افراد بالای ۱۸ سال میتوانند با مراجعه به تمامی مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های تجمیعی واکسن کرونا دریافت کنند.

به گزارش لنگه نیوز، دکتر مرتضی سالمی مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه گفت: تمام افراد بالای ۱۸ سال میتوانند با مراجعه به تمامی مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های تجمیعی واکسن کرونا دریافت کنند.

وی افزود: انتظار می رود با برنامه ریزی های صورت گرفته و افزایش پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون شاهد مراجعه بیشتر افراد واجد شرایط و تسریع در فرآیند واکسیناسیون باشیم.

دکتر سالمی با بیان اینکه امکان انجام کارهای اداری و شرکت در تجمعات با ارائه کارت واکسن در آینده وجود خواهد داشت خاطر نشان کرد: هم اکنون به جهت مسافرت خارج از کشور و برخی فعالیت های دیگر ارائه کارت واکسیناسیون الزامی است و امکان دارد در آینده برای مسافرت، برگزاری و شرکت در مراسمات، مراجعه به ادارات و سازمان ها، انجام امور اداری و بانکی و … نیاز به ارائه کارت خواهد بود و افراد در صورت نداشتن و عدم ارائه کارت واکسیناسیون قادر به انجام امور نخواهند بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه عنوان کرد: از تمامی مردم شریف و فهیم و تمامی واجدین شرایط دریافت واکسن میخواهیم با مراجعه هر چه سریعتر به مراکز تعیین شده جهت دریافت واکسن مراجعه و بر علیه ویروس کرونا واکسینه شوند تا به لطف خدا در آینده ای نزدیک شاهد واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی تمامی همشهریان عزیز باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=6675

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.