تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
21
نماینده مردم غرب هرمزگان گفت:

کندی گازرسانی به شهرهای غربی هرمزگان پذیرفته نیست

  • کد خبر : 6618
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
کندی گازرسانی به شهرهای غربی هرمزگان پذیرفته نیست
نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: کندی گازرسانی به شهرهای غربی هرمزگان پذیرفته نیست و باید وزارت نفت در این زمینه پاسخگو باشد.

به گزارش لنگه نیوز، مهندس احمد جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با انتقاد از بی‌توجهی تاریخی به هرمزگان در زمینه گازرسانی و عقب ماندن هرمزگان از دیگر استان‌های کشور در موضوع گازرسانی، اظهار داشت: شاخص گازرسانی در هرمزگان به نسبت کل کشور بسیار پایین است و ما در این زمینه از کندی عملیات‌های گازرسانی به شهرهای غربی هرمزگان گله‌مندیم.

نماینده غرب هرمزگان افزود: وزارت نفت اعلام می‌کند که ۹۵ درصد کشور را گازرسانی کرده اما این شاخص در هرمزگان بسیار عقب است و هنوز شهر بندرلنگه و شیبکوه در هرمزگان گازرسانی نشده‌اند و در بستک و پارسیان نیز فقط شهرها گازرسانی شده و عملا مردم روستایی که عمده جمعیت این مناطق را تشکیل می‌دهند، گرفتار هستند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس با بیان این که انتظار ما این است که سریع‌تر پروژه‌های گازرسانی به مناطق غربی هرمزگان تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: ما به عنوان نماینده مردم ناکارآمدی را نمی‌پذیریم و وزارت نفت و دیگر وزارتخانه‌هایی که شاخص‌های بهره‌مندی هرمزگان به نسبت کشور در آنها عقب‌تر است، پاسخگوی این بی‌توجهی‌ها باشند.

مهندس جباری گفت: ملاک حمایت از نیروهای بومی، کارآمدی است و در دولت جدید انتظار نهایت توجه به شاخص کارآمدی در انتصاب‌ها هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=6618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.