تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
17

گفتگو با «فاطمه حسن پور» نخبه بندرلنگه ای ؛ رتبه ۷۸ رشته هنر

  • کد خبر : 6542
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
گفتگو با «فاطمه حسن پور» نخبه بندرلنگه ای ؛ رتبه ۷۸ رشته هنر

به گزارش لنگه نیوز ، در آزمون سراسری امسال رتبه های خوبی از شهرستان بندرلنگه توسط دانش آموزان این شهر کسب شد که یکی از رتبه های برتر در بندرلنگه مربوط به «فاطمه حسن پور» که توانست با پشتکار رتبه ۷۸ علوم تجربی را کسب کند. به همین دلیل سراغ این جوان نخبه بندرلنگه ای رفتیم تا گپ و گفت خودمانی با او بزنیم.

به گزارش لنگه نیوز ، در آزمون سراسری امسال رتبه های خوبی از شهرستان بندرلنگه توسط دانش آموزان این شهر کسب شد که یکی از رتبه های برتر در بندرلنگه مربوط به «فاطمه حسن پور» که توانست با پشتکار رتبه ۷۸ هنر را کسب کند. به همین دلیل سراغ این جوان نخبه بندرلنگه ای رفتیم تا گپ و گفت خودمانی با او بزنیم.

سوال : سلام خانم حسن پور ، ضمن تبریک به شما برای موفقیت اخیرتان ، لطفا یک بیوگرافی از خودتان بگویید؟

سلام ممنون از محبتتون . فاطمه حسن پور هستم متولد ۱۳۸۰ رتبه ۷۸ کنکور هنر ۱۴۰۰

سوال: دلیل موفقیت؟

همیشه سعی دارم به دنبال ارزوهای خود بروم و برای هر تصمیمی ک میگیرم تمام تلاش خود را انجام دهم هرچند نقش اطرافیان علی الخصوص پدر و مادر عزیزم غیر قابل توصیف است.

سوال : آینده تحصیلی شما در آینده چه خواهد بود ؟ چه برنامه ای برای آینده خودتون دارید؟

تصمیم دارم در بهترین دانشگاه ها به تحصیل خود ادامه دهم و با یاری خدا بتوانم در اینده خدمت شایانی به همشهریان خودم شهرستان بندرلنگه داشته باشم .

سوال : توصیه شما به کسانی که هدف قبولی در آزمون داشتند چیست؟

دوستانی که پس از تلاش بسیار نتوانستند رتبه دلخواه خودشان را کسب کنند باید بدانند که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی‌ماند و خداوند حتما جواب زحماتشان را میدهد، پس با اراده ای محکم تر و تلاش بیشتر به راهشان ادامه دهند .

سوال : تاثیر خانواده را در موفقیت خودتون چقدر می دونید؟

پدر و مادرم و همچنین خواهرم در تمام مراحل مرا حمایت و پشتیبانی کردند و برای رسیدن به آرزوهایم از هیچ چیز دریغ نکردند ،همچنین پدر بزرگ و مادربزرگ هایم که با دعاهای خوبشان راه را برای من هموار ساختند .

سوال : تاثیر دوستانتون رو در موفقیت خودتون چقدر می دونید؟

تاثیر دوستانم در این راه غیر قابل انکار است ، مخصوصا دوستانی که در پانسیون کانون قلم چی با انها اشنا شدم زیرا انها با ایجاد جوی درسی باعث تلاش بیشتر من برای رسیدن ب ارزوهایم شدند .

سوال : حرف آخر!

هیچ وقت به بزرگی ارزوهایت فکر نکن ، به بزرگی کسی فکر کن که قراره ارزوهاتو براورده کنه ، ممنونم از خانواده عزیزم و تمام دوستانی که در این راه مرا همراهی کردند از جمله اقای بحرینی بزرگوار (مسئول کانون قلم چی بندرلنگه)،خانم الهام ابوالحسنی (مشاور درسی کانون قلم چی) و دوست خوبم خانم صدیقه پولادرگ وسایر دوستان.

انتها/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=6542

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.