تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
15

سرعت گرفتن فرایند واکسیناسیون کرونا/آغاز به کار پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در بندرلنگه

  • کد خبر : 6472
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰:۴۰
سرعت گرفتن فرایند واکسیناسیون کرونا/آغاز به کار پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در بندرلنگه
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در بندرلنگه آغاز به کار کرد.

به گزارش لنگه نیوز، دکتر مرتضی سالمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه از انجام واکسیناسیون در پایگاه واکسیناسیون تجمیعی کووید۱۹ واقع در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) محله هدایتی بندرلنگه خبر داد.

دکتر سالمی گفت: پایگاه واکسیناسیون تجمیعی کووید ۱۹ شهر بندرلنگه با هدف واکسیناسیون شهروندان طبق زمان بندی مشخص در حسینیه حصرت ابوالفضل (ع) محله هدایتی بندرلنگه شروع بکار کرد.

وی افزود: در حال حاضر واکسیناسیون نوبت دوم برای افرادی که تا تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۰ نوبت اول واکسن کووید دریافت کرده بودند با تماس قبلی و هماهنگی توسط پرسنل مجموعه شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه در حال انجام می باشد.

دکتر مرتضی سالمی عنوان کرد: بدین منظور با تمام افرادی که قرار است واکسیناسیون آنها انجام شود، از طریق ارسال پیامک و یا تماس تلفنی اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه هدف از این اقدام را کاهش بار مراجعات به مراکز بهداشتی و سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون بیان کرد و گفت: تا قبل از این، واکسیناسیون کووید در مراکز خدمات جامع سلامت شهری انجام می شد اما بدلیل عدم تداخل خدمات بهداشتی، انجام واکسیناسیون کووید از این پس در پایگاه تجمیعی کووید بندرلنگه انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: نیازی به مراجعه همشهریان بدون هماهنگی قبلی به این پایگاه نمی باشد و قبل از انجام واکسیناسیون برای هر گروه سنی توسط پرسنل بهداشت با آنها تماس گرفته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=6472

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.