تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
20

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 6186
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان بندرلنگه
به منظور اطمینان از استاندارد و کیفیت مواد مصرفی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در بندرلنگه انجام میشود.

به گزارش لنگه نیوز، در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان بندرلنگه از ۱۰ واحد صنفی عرضه شیرینی به ویژه مراکز تولید زولبیا و بامیه این شهرستان توسط کارشناسان اداره استاندارد شهرستان بازرسی به عمل آمد.

به همین منظور اطمینان از استاندارد و کیفیت مواد مصرفی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان ، نظارت در دو بخش صورت گرفت که بخش اول آن شامل نظارت بر سلامت و کیفیت مواد مصرفی در محل کارگاه ها و آشپزخانه های تهیه شیرینی و کنترل و بررسی استاندارد آرد ، شکر ، روغن و سایر کالاهای مورد مصرف ، شرایط نگهداری و تاریخ تولید و انقضای کالاها می باشد و در بخش دوم نظارت بر محل عرضه و فروش شیرینی ها و بررسی و کنترل استاندارد ، وزن و نشانه گذاری جعبه های شیرینی صورت پذیرفت .

لازم به ذکر است تولید کنندگان زولبیا و بامیه موظفند از روغن های خوراکی مخصوص سرخ کردن دارای نشان استاندارد با مقاومت حرارتی بالایی استفاده کنند ضمن آن که زولبیا و بامیه مناسب و سالم باید دارای رنگ روشن و بوی مطبوع باشند و در جعبه های دارای نشانه گذاری مناسب ( تاریخ تولید و انقضاء و نشان استاندارد ) به فروش برسند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=6186

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.