تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
2

هنگام هر اتفاقی حلال مشکلات مردم خواهیم بود

  • کد خبر : 13320
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
هنگام هر اتفاقی حلال مشکلات مردم خواهیم بود
رئیس دادگستری بندرلنگه گفت: در بندرلنگه فصل نو را با مردم آغاز کردیم و هیچ جا مردم را تنها نخواهیم گذاشت.

به گزارش لنگه نیوز به نقل از فارس، سعید اطمینانی رئیس دادگستری شهرستان بندرلنگه صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خبرنگار و یا اهل رسانه بودن گاها از قضاوت هم سخت‌تر است و ما بدانیم در این عصر فناوری ارتباطات و دهکده جهانی بعنوان خبرنگار چه وظیفه مهم و خطیری را بر عهده داریم.

وی افزود: رسالت خبرنگار یک رسالت مهم، بسیار ارزشمند و تاثیر گذار است لذا باید مطالب و اخبار واقعی را صادقانه و بی‌طرف پس از بررسی صحت و سقم آن انتشار دهند.

رئیس دادگستری شهرستان بندرلنگه یادآور شد: در بندرلنگه فصل نو را با مردم آغاز کردیم و هیچ جا مردم را تنها نخواهیم گذاشت و با توجه به وضعیتی که بندرلنگه دارد از اهالی رسانه تقاضا داریم مشکلات و معضلاتی که در حیطه قضایی و حقوق عامه است را به این مجموعه و دادستانی بعنوان مدعی العموم جهت پیگیری انعکاس دهید.

اطمینانی خطاب به خبرنگاران یادآور شد: ما بیشتر اوقات پشت میز کاری خود هستیم و شما کنار مردم و با بیشتر با آن‌ها حشر و نشر دارید و به مشکلات اشرافیت کامل دارید پس کمک کنید تا به معضلات و مشکلاتی که به دستگاه قضا ربط پیدا می‌کند ورود کنیم و در چارچوب قانون آن‌ها را حل و فصل نماییم.

این مقام قضایی بیان داشت: یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری با مردم بودن مسئولان است و ما نباید از مردم فرار کنیم لذت باید به هنگام وقوع هر اتفاقی در کنار مردم و حلال مشکلات آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=13320

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.