تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
1
بعد بعد از درخواست لنگه نیوز از رئیس دادگستری بندرلنگه:

دستگاه قضا برای رفع گره ترافیکی اداره بنادر بندرلنگه دست به کار شد

  • کد خبر : 13231
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
دستگاه قضا برای رفع گره ترافیکی اداره بنادر بندرلنگه دست به کار شد
رئیس دادگستری شهرستان بندرلنگه در بازدید از اداره بنادر و دریانوردی این شهرستان خواستار رفع گره ترافیکی بلوار مجاور این اداره شد.

به گزارش لنگه نیوز، پس از خبر چند روز پیش لنگه نیوز و درخواست از ریاست دادگستری شهرستان بندرلنگه برای ورود به حل معضل ترافیک بلوار مجاور اداره بنادر بندرلنگه ، امشب سعید اطمینانی رئیس دادگستری به همراه سجاد حسین زاده دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه و ابراهیم فرهمندنیا شهردار این بندر از قسمت های مختلف اداره بنادر و دریانوردی این شهرستان بازدید بعمل آوردند.

سعید اطمینانی رئیس دادگستری شهرستان بندرلنگه در جلسه ای که با حضور مرتضی سالاری مدیر و کارشناسان اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان برگزار شد با اشاره به گلایه شهروندان از وضعیت تردد خودروهای سنگین از بلوار اصلی این شهر و به تبع آن به وجود آمدن مشکلات ترافیکی، خواستار رفع این گره ترافیکی شد.

در ادامه این جلسه راهکارهای برای حل گره ترافیکی این بندر از جمله ساماندهی تردد حمل و نقل به اداره بنادر، ایجاد سیستم نوبت دهی کامیون‌ها، آماده کردن زیر ساخت های لازم جهت پارکینگ ماشین های یخچالی توسط مدیر اداره بنادر و دریانوردی و شهردار بندرلنگه نیز مطرح گردید.

قطعا رصد و پیگیری مشکلات شهرستان بندرلنگه توسط دستگاه قضا و به تبع آن حل معضلات جوانه های امید را در مسیر احقاق حقوق عامه مردم ایجاد کرده است و مردم بی صبرانه منتظر ماحصل این جلسه خواهند بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=13231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.