تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
1

دپو ماینرهای ۳۲ میلیاردی قاچاق لو رفت

  • کد خبر : 13210
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
دپو ماینرهای ۳۲ میلیاردی قاچاق لو رفت
با هوشياري و تلاش مأموران انتظامي شهرستان بندرلنگه 40 دستگاه ماينر و دستگاه استخراج ارز ديجيتال قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش لنگه نیوز، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و با خبرنگار خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان بندر لنگه در ادامه اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با قاچاق کالا با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی فردی که در خصوص خرید و فروش، نصب و راه اندازی دستگاه های ماینرقاچاق فعالیت می کرد را شناسایی و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران روز گذشته با تشکیل تیمی ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل واقع در یکی از مناطق روستایی این شهرستان اعزام و در بازرسی از منزل وی تعداد ۴۰ دستگاه ماینر و استخراج ارز دیجیتال قاچاق که تعدادی از آنها در مداربودند را کشف و ضبط کردند.

سردار “علی اکبر جاویدان” با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد، ارزش ماینرهای قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

این مقام انتظامی استان از عموم مردم قدرشناس استان خواست: برای کمک به اقتصاد جامعه و جلوگیری از استفاده غیرقانونی برق یارانه ای توسط سودجویان، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و فعالیت غیر قانونی در این خصوص، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=13210

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.