تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
4

مردم زلزله‌زده بندرلنگه زیر فشار پرداخت اقساط منازلی هستند که هنوز به آنها تحویل نشده است

  • کد خبر : 13034
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
مردم زلزله‌زده بندرلنگه زیر فشار پرداخت اقساط منازلی هستند که هنوز به آنها تحویل نشده است
نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها گفت: اکثر مردم روستاهای زلزله‌زده از لحاظ مالی ضعیف هستند. مردمی که توان تکمیل منازلشان را ندارند و همچنان در کانکس و خیمه زندگی می‌کنند، چگونه می‌توانند اقساط خود را پرداخت کنند؟

به گزارش لنگه نیوز، عبدالله پرواز نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به مشکلات مردم زلزله‌زده بندرلنگه، گفت: ساخت منازل مردم زلزله زده شهرستان بندرلنگه در بخش مهران و مرکزی نیمه تمام رها شده و خیلی از مردم هنوز نتوانسته‌اند از این واحدها استفاده کنند.

وی افزود: نیمه تمام ماندن و عدم استفاده مردم و شروع بازپرداخت اقساط این منازل باعث ناراحتی و نگرانی مردم شده که نیاز به حمایت بیشتر مسئولین است.

عضو شورای عالی استان‌ها ادامه داد: اکثر مردم روستاهای زلزله‌زده از لحاظ مالی ضعیف هستند. مردمی که توان تکمیل منازلشان را ندارند و همچنان در کانکس و خیمه زندگی می‌کنند، چگونه می‌توانند اقساط خود را پرداخت کنند؟

پرواز خاطرنشان کرد: هر چند زحمات دولت محترم جناب شهید رئیسی و جناب مهندس دوستی استاندار محترم در ارائه خدمات خوب و ماندگار به مناطق زلزله‌زده بندرلنگه قابل تقدیر بوده اما مردم انتظار دارند تا اتمام کامل منازلشان دولت همراهی لازم را داشته باشد و تنفس در بازپرداخت اقساط را برای مردم در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=13034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.