تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
7
امام جمعه بندرلنگه در دیدار با خبرنگاران:

هیچکس حق ندارد برای بازگویی مشکلات جامعه از خبرنگار ناراحت شود/خبرنگاران شخصیتی راستگو و صادق دارند که مردم به آن‌ها اعتماد میکنند

  • کد خبر : 13005
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
هیچکس حق ندارد برای بازگویی مشکلات جامعه از خبرنگار ناراحت شود/خبرنگاران شخصیتی راستگو و صادق دارند که مردم به آن‌ها اعتماد میکنند
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند، خبرنگار شخصیتی راستگو و صادق است که صدای مردم را به مسئولین می‌رسانند.

به گزارش لنگه نیوز حجت الاسلام والمسلمین شریفی در دیداری که صبح امروز با خبرنگاران شهرستان بندرلنگه داشت ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند، خبرنگار شخصیتی راستگو و صادق است که صدای مردم را به مسئولین می‌رسانند، خبرنگار دنبال حل مشکلات مردم است و مردم به خبرنگاران اعتماد دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی افزود: خبرنگار دغدغه‌های جامعه را پوشش می‌دهد و اگر خدمتی انجام می‌شود می‌گوید انجام شده و اگر کم کاری انجام شود آن را برای گوشزد به مسئولین منتشر میکند چون این خبرنگاران هستند که در صحنه هستند و همه چیز را می‌بینند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در ادامه افزود: خبرنگاران در پیشرفت فرهنگی و عمرانی خیلی اثرگذار هستند چون اگر خبرنگاران مشکلات جامعه را بیان کنند باعث می‌شود مسولین مشکلات را ببینند و در صدد حل آن برآیند.

وی افزود: هر چه خبرنگاران اخبارها شهرستان را به بیرون از شهرستان انتقال دهند میتوانند نقش موثری به جذب توریست داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در پایان گفت: هر مسئولی باید به شهروندان جوابگو باشد و وظیفه ذاتی خبرنگار این است که از مشکلات بنویسد، هیچکس نباید از خبرنگار ناراحت شود که مسائل و مشکلات را رسانه ایی می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=13005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.