تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
8

دستگیری قاتل فراری با اشرافیت اطلاعاتی پلیس در شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 12154
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
دستگیری قاتل فراری با اشرافیت اطلاعاتی پلیس در شهرستان بندرلنگه
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ازاشرافیت اطلاعاتی پلیس استان در شناسایی و دستگیری یک قاتل فراری در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، سردار «علی اکبر جاویدان» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی دریافت گزارشی از پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ایرانشهر «سیستان و بلوچستان» مبنی بر وقوع یک فقره قتل عمد و احتمال متواری شدن قاتل در یکی از شهرهای استان هرمزگان، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بندرلنگه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بندرلنگه در بررسی‌های اولیه و اظهارات خانواده مقتول دریافتند که علت و انگیزه قاتل مشاجره لفظی با مقتول بوده که منجر به درگیری فیزیکی شده و نهایتا قاتل وی را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از تجهیزات نوین پلیسی موفق شدند مخفیگاه قاتل متواری را در یکی از محلات شهرستان بندرلنگه شناسایی و منطقه مذکور را به صورت پوششی و نامحسوس تحت نظر قرار دهند.

سردار جاویدان اذعان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی بندرلنگه با شناسایی قطعی مخفیگاه متهم و طی هماهنگی با مقام قضائی در قالب چند اکیپ به محل مذکور اعزام و طی یک عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه، قاتل را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه و با توجه به مستندات مستدل پلیس و تفهیم ادله جرم، لب به اعتراف گشوده و به بزه انتصابی با انگیزه درگیری لفظی اقرار نمود، اظهار داشت: متهم پس از تکمیل پرونده جهت ادامه روند رسیدگی قضائی به دادسرا اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=12154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.