تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
8

دپوی پودر قاچاق در حیاط منزل مسکونی در بندرلنگه

  • کد خبر : 11453
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
دپوی پودر قاچاق در حیاط منزل مسکونی در بندرلنگه
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۵۹۳ قوطی مکمل بدنسازی و انواع قرص‌های قاچاق غیر مجاز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان بندر لنگه خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، سردار «علی اکبر جاویدان» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی بندر لنگه در اجرای طرح مقابله با پدیده قاچاق با انجام کار اطلاعاتی از دپوی مقادیر زیادی پودر و قرص مکمل بدنسازی غیر مجاز در منزل فردی در یکی از روستاهای شهرستان بندر لنگه مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از حیاط منزل، تعداد ۲۰۰ قوطی پودرمکمل بدن‌سازی در مارک‌های مختلف و تعداد ۲۷۳ قوطی حاوی ۵۵۸۰۰ دانه قرص و کپسول چربی سوز و تعداد ۱۲۰ بطری مایع لاغری حاوی ۹۶ لیتر مایع کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی پودرها و قرص‌های مکمل مکشوفه از سوی کارشناسان، ۲۰ میلیارد ریال عنوان شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی متهم و اقدامات پلسی جهت دستگیری نامبرده از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه، در اسرع وقت موضوع را از طریق سامانه تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=11453

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.