تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
6

کشف انبار احتکار میلیاردی مواد غذایی در بندرلنگه

  • کد خبر : 11314
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
کشف انبار احتکار میلیاردی مواد غذایی در بندرلنگه
فرمانده انتظامی شهرستان «بندرلنگه» از کشف انبار احتکار یک میلیاردی مواد غذایی در بندرلنگه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمدامین نوروزی» درتشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان بندرلنگه در اجرای طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف با انجام کار اطلاعاتی، یک انبار احتکار مواد غذایی را شناسایی و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با همکاری اداره صمت ضمن هماهنگی قضایی به محل اعزام و در بازرسی از انبار موصوف مقادیر زیادی از انواع مواد غذایی و کالای اساسی احتکار شده در برند‌های مختلف را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بندرلنگه ارزش کالاهای اساسی احتکاری کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرده و یادآور شد: در این رابطه پس از تشکیل پرونده مقدماتی صاحب کالا‌های احتکار شده به تعزیرات حکومتی معرفی تا برابر قانون با وی برخورد گردد.

سرهنگ نوروزی با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های پیشگیرانه، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدرشناس شهرستان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=11314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.