تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
4

افزایش همکاری دو جانبه شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی و کلانتری ۱۲ بندرکنگ

  • کد خبر : 11204
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
افزایش همکاری دو جانبه شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی و کلانتری ۱۲ بندرکنگ
رئیس شورای اسلامی شهر بندرکنگ از افزایش تعامل و همکاری دو جانبه شهرداری و شورای شهر و پلیس راهنمایی و رانندگی و کلانتری ۱۲ بندرکنگ خبر داد.

به گزارش لنگه نیوز، مجید سرکوه‌نشین رئیس شورای اسلامی شهر بندرکنگ گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری در کنار پلیس و با یک تعامل دو جانبه می‌توانند خدمات قابل توجهی به شهروندان ارائه نمایند و این هم افزایی موجب رفاه و آسایش بیشتر شهروندان خواهد شد و شورای اسلامی شهر آمادگی لازم برای فراهم نمودن بسترهای مناسب در این زمینه را دارد.

وی افزود: در این جلسه مقرر گردید شهرداری بندرکنگ با همکاری کلانتری ۱۲ بندرکنگ اقدامات لازم جهت جمع آوری متکدیان و معتادین و ساماندهی دست فروشان و جلوگیری از تصرفات برابر مقررات قوانین و مقررات بعمل آید.

سرکوه‌نشین همچنین در خصوص رفع مشکل ترافیکی شهر بیان کرد: طرح و برنامه رفع مشکل ترافیکی در تقاطع‌ها و خیابان‌ها در دستور کار شهرداری بندرکنگ و پلیس راهور شهرستان بندرلنگه قرار گرفته است که در شورای ترافیک شهرستان مطرح می‌گردد.

در پایان مهندس علیخواه سرپرست شهرداری بندرکنگ ضمن تشکر از کلانتری ۱۲ تصریح کرد: تکمیل معوض ساختمان جدید کلانتری ۱۲ در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=11204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.