تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
7

بهره برداری از بخش icu ده تخته بیمارستان شهدای بندرلنگه

  • کد خبر : 11189
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
بهره برداری از بخش icu ده تخته بیمارستان شهدای بندرلنگه
بخش ICU ده تخته شهدا لنگه با حضور مهندس مرادزاده فرماندار بندرلنگه، دکتر جاودان ریاست دانشگاه علوم پزشکی، دکتر زارعی معاون درمان، و جمعی از مسئولین استانی و معتمدین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش لنگه نیوز، دکتر اسماعیلی رییس بیمارستان شهدا گفت: بخش ICU ده تخته دارای مساحتی بالغ بر ۴۲۰ متر مربع و ظرفیت نه تخت و یک تخت ایزوله مجهز به دستگاه ونتیلاتور، ساکشن سانترال و مانیتور است. این بخش به همت خیر نیک اندیش «حاج عبدالجلیل امیدی» ساخته شده است.

بخش مذکور که دارای محفظه ایزولاسیون فشار منفی، دستگاه دیالیز و مجهز به تهویه اگزاس و سه دریچه‌ی تهویه هوا منفک از سیستم تهویه مرکزی بیمارستان است، مورد بازسازی فیزیکی کامل دیوارپوش‌ها و کف‌پوش با زیرسازی جدا مطابق با استانداردهای بین‌المللی قرار گرفته است.

دکتر جاودان،  در مراسم افتتاح این پروژه ضمن تشکر و قدردانی از حضور خیر بزرگوار حاج عبدالجلیل امیدی راه اندازی بخش ICU در مدت شش ماه را کاری جهادی و حاصل تلاش پرسنل این مجموعه دانست و بیان کرد از افتخارات این مرکز پرسنل آن می‌باشند که با تمام قوا فعالیت می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به خروجی‌های بسیار خوب این مرکز آموزشی درمانی و بیانات مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به مرجعیت علمی، حرکت به سمت بیمارستان هوشمند را گامی بسیار مهم و از اهداف آتی این بیمارستان برشمرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=11189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.