تاریخ : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 24 September , 2024
11

هوشمندی کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان در شناسایی و دستگیری قاتل متواری در کرج

  • کد خبر : 10862
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
هوشمندی کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان در شناسایی و دستگیری قاتل متواری در کرج
با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان"بندرلنگه" قاتل متواری در شهرستان کرج شناسایی ودر عملیات پلیسی دستگیر شد .

به گزارش لنگه نیوز، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبربیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد در بخش شیبکوه بندرچارک از توابع شهرستان بندرلنگه و متواری شدن قاتل یا قاتلین ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام که در تخقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد مشاجره لفظی میان قاتل با مقتول منجر به درگیری فیزیکی شده و مقتول با ضربه میلگرد آهنی به سینه، به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده است.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت : با تحقیات علمی و فنی بعمل آمده توسط کاراگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل فراری در شهرستان فردیس استان البرز شناسایی و تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به استان مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: ماموران اعزامی با همکاری پلیس آگاهی شهرستان فردیس در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

سردار جعفری باتاکید بر اینکه مردم عزیز همواره در شرایط و موارد خاص باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس بصورت شبانه روز برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=10862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.