تاریخ : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 24 September , 2024
7

گلایه شدید مردم منطقه مهران از برپایی میزخدمت نمادین/معاونین جای روسا آمدند، مردم محل را ترک کردند

  • کد خبر : 10413
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
گلایه شدید مردم منطقه مهران از برپایی میزخدمت نمادین/معاونین جای روسا آمدند، مردم محل را ترک کردند
متاسفانه بعد از نماز جمعه برخلاف رویه برپایی میز خدمت در سایر مناطق، هیچ یک از روسای ادارات حضور نیافتند (به غیر از اداره آب) و تنها معاونین خود را به مرکز بخش فرستادند که این مسئله ناراحتی شدید مردم منطقه را در پی داشت.

به گزارش لنگه نیوز به نقل از رسانه لمزان نیوز، بنا بر اطلاعیه‌های قبلی مقرر شد امروز بعد از نماز جمعه میز خدمت در شهر لمزان با حضور روسای ادارات شهرستان بندرلنگه جهت رسیدگی به مشکلات مردم منطقه مهران برگزار گردد.

با اعلام برپایی میز خدمت در مسجد جامع شهر لمزان، بسیاری از مردم منطقه خود را به مسجد رسانند تا مشکلات خود را به دست مسئولین برسانند و مسجد مملو از جمعیت بود.

امام جمعه لمزان نیز به تناسب با برپایی میز خدمت خطبه این هفته را به همین موضوع اختصاص داد و بسیاری از مشکلات در حوزه، بهداشت، راه، آب، برق، آموزش، که از مطالبات بحق مردم این منطقه است را بیان نمودند و این دلگرمی را به مردم دادند که خود مستقیما مطالبه‌گری کنند.

اما متاسفانه بعد از نماز جمعه برخلاف رویه برپایی میز خدمت در سایر مناطق، هیچ یک از روسای ادارات حضور نیافتند (به غیر از اداره آب) و تنها معاونین خود را به مرکز بخش فرستادند که این مسئله ناراحتی شدید مردم منطقه را در پی داشت که بسیاری از مردم نسبت به این مسئله گلایه کردند و بلافاصله به نشانه اعتراض محل را ترک کردند.

مردم منطقه مهران که همواره با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنند در گفتگو با معاون فرماندار شهرستان، حضور نیافتن روسای ادارات را نوعی دهن کجی به مردم منطقه مهران تلقی نمودند.

در پایان مهندس حمایتی معاون فرماندار شهرستان بندرلنگه ضمن عذرخواهی از مردم وعده داد به زودی میز خدمت با حضور روسای ادارات در مرکز بخش مهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.lengehnews.ir/?p=10413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.