تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
11
خانه دسته‌بندی نشده

توهین منطقه ویژه انرژی بر پارسیان به اهالی مطبوعات / وقتی یک مدیر به خودش اجازه می دهد فراتر از قانون حرف بزند

  • کد خبر : 6065
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
توهین منطقه ویژه انرژی بر پارسیان به اهالی مطبوعات / وقتی یک مدیر به خودش اجازه می دهد فراتر از قانون حرف بزند
در روزهای گذشته مدیران منطقه انرژی بر پارسیان با انتشار تصویری منتقدان ، خبرنگاران و کنش‌گران اجتماعی این شهرستان را که به نحوه مدیریت این مجموعه بزرگ اقتصادی انتقاد دارند را ، به صورت عجیب و بچه گانه ای همسو با رژیم صهیونسیتی و دشمن ایران نامیده است!

به گزارش‌ لنگه نیوز، در روزهای گذشته مدیران منطقه انرژی بر پارسیان با انتشار تصویری منتقدان ، خبرنگاران و کنش‌گران اجتماعی این شهرستان را که به نحوه مدیریت این مجموعه بزرگ اقتصادی انتقاد دارند را ، به صورت عجیب و بچه گانه ای همسو با رژیم صهیونسیتی و دشمن ایران نامیده است!

مدیران داخلی انرژیبر با مدیریت مدیرعامل شرکت توسعه صنایع انرژیبر پارسیان جنوب ، ضمن نادیده گرفتن حقوق شهروندی و عدم پاسخگویی به رسانه ها ، بارها و بارها اصحاب رسانه و مطالبه گران منصف اجتماعی را به جای پاسخگویی و رفع شبهات موجود پیرامون حوزه مدیریتی اش ، مورد توهین ، تهمت و انتساب القاب عجیب و غریبی قرار داده است .

مدیران دولتی باید بدانند ، خبرنگاران وظیفه خود می دانند تا مدیران را در صورت بروز هر نوع کم کاری یا سوء استفاده احتمالی از اموال بیت المال یا بروز هر نوع شائبه ای که دامنه سلامت روانی، اقتصادی و سیاسی جامعه را تهدید کند مطلع سازند و مدیران نیز موظف اند با شفافسازی لازم در همه موارد [بجز موارد محرمانه] از بروز فساد در مجموعه‌ خود جلوگیری نمایند.

شوربختانه مدیران منطقه انرژی بر پارسیان در حرکتی بسیار شتاب زده ، منتقدین اجتماعی را با انتشار تصویری تخریبگر ، وابسته به عناصر صهیونیست، معاند و مخالفان با رهبری خطاب نمودند!!! که رویه ی این مدیران ، نه تنها روحیه ی اصحاب رسانه را جریحه دار کرده است ، بلکه توهینی بزرگ و غیرقابل بخشش به مردم شریف شهرستان پارسیان است.

بلاتردید ترویج چنین اعمال و رفتاری از سوی مدیران ، در آینده زمینه ی قانون گریزی و بی حرمتی به حقوق مدنی شهروندان را فراهم می کند.

استاندار هرمزگان؛ جناب دکتر همتی ، لطفا قبل از انتصاب مدیران در سمت های حساس ، روحیه انتقاد پذیری ، قانونمندی و پاسخگویی در برابر اراده و نظر مردم را در آنها تقویت کنید ، تا هیچ کس به خود اجازه ندهد به خبرنگاران که چشم و گوش این مردم هستند و در چارچوب قانون و زیر پرچم نظام مقدس انقلاب اسلامی و برای اعتلای این مرز و بوم و بدون هیچ چشم داشتی در تلاش اند ، توهین کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=6065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.