تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
30
امام جمعه شهرستان بندرلنگه:

داشتن روحیه ایثار از خودگذشتگی و شهادت طلبی رمز موفقیت سپاه حفاظت فرودگاه/ تاسف امام جمعه شهرستان بندرلنگه از وضعیت فرودگاه این بندر!

  • کد خبر : 5677
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰:۱۳
داشتن روحیه ایثار از خودگذشتگی و شهادت طلبی رمز موفقیت سپاه حفاظت فرودگاه/ تاسف امام جمعه شهرستان بندرلنگه از وضعیت فرودگاه این بندر!

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: درباره وضعیت فرودگاه باسابقه بندرلنگه فقط باید بگویم که متاسفم چراکه اینهمه امکانات بیت‌المال در این فرودگاه مستقر است و اینهمه نیروی انسانی زبده پای کارند نیاز مردم به پروازهای مختلف در طول هفته موجود است برای ارتقاء شهرستان در عرصه های گردشگری ، تجارت ، کسب و کار، پزشکی، درمانی و غیره به شدت به پروازهای مختلف در طول هفته نیازمندیم.

به گزارش لنگه نیوز، سرهنگ اعمی برنطین فرمانده و جمعی از پرسنل حفاظت فرودگاه به همراه حجت الاسلام عباس شمس مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه در آستانه ۵ دی سالروز تشکیل حفاظت سپاه حفاظت فرودگاه با حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد اسماعیل نیا امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت وگو کردند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به فرا رسیدن  ۵دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت فرودگاه، اظهار داشت: سپاه حفاظت فرودگاه دو مدال افتخار دارد که اول سلام امام راحل به این جان برکفان پاسدار بود و دوم اعلام رضایت مقام معظم رهبری از این مجاهدان امنیت.

وی افزود: به برکت خون شهدا و مجاهدت پاسداران عزیز حفاظت فرودگاه، امروز ضریب آسیب پذیری ایران اسلامی در عرصه هواپیمایی بسیار پایین است و ما از امنیت بسیار خوبی در این زمینه برخورداریم که مورد حسادت خیلی از کشورهای دیگر می‌باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه گفت: داشتن تجهیزات و تخصص لازمه ی موفقیت شما عزیزان در کار است اما عامل موفقیت اصلی شما اینها نیست بلکه داشتن روحیه ایثار، از خودگذشتگی و شهادت طلبی است .

امام جمعه شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: درباره وضعیت فرودگاه باسابقه بندرلنگه فقط باید بگویم که متاسفم چراکه اینهمه امکانات بیت‌المال در این فرودگاه مستقر است و اینهمه نیروی انسانی زبده پای کارند نیاز مردم به پروازهای مختلف در طول هفته موجود است برای ارتقاء شهرستان در عرصه های گردشگری ، تجارت ، کسب و کار، پزشکی، درمانی و غیره به شدت به پروازهای مختلف در طول هفته نیازمندیم اما مدتهاست که این فرودگاه با خدمت چند ده ساله در هفته فقط یک پرواز به تهران دارد آن هم به شیوه‌ای که مسافرین سه ساعت تمام باید در هواپیما باشند تا به مقصد برسند و لذا فرودگاه بین المللی بندرلنگه با اینکه دومین فرودگاه کشور بوده است امروز تقریبا تعطیل است.

وی در پایان تاکید کرد: این درحالیست که مسئولان مربوطه وعده اضافه کردن پرواز ها را به مردم شریف شهرستان داده اند اما هرگز وعده آنها عملیاتی نشده است.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=5677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.