تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
34
عضو شورای اسلامی شهر بندرلنگه

وضعیت تنها جایگاه سوخت بندرلنگه از بی تدبیری و بی توجهی مسئولین این جایگاه مناسب نیست/مردم تا کی تحمل کنند؟

  • کد خبر : 5383
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
وضعیت تنها جایگاه سوخت بندرلنگه از بی تدبیری و بی توجهی مسئولین این جایگاه مناسب نیست/مردم تا کی تحمل کنند؟

به گزارش لنگه نیوز ، محمدعلی خاوند در انتقاد به وضعیت نامناسب تنها جایگاه سوخت بندرلنگه گفت : چرا کسی در برابر بی تدبیری و بی مسئولیتی مدیران تنها جایگاه پمپ بنزین شهر بندرلنگه نمی ایستند؟

▫️به گزارش لنگه نیوز ، محمدعلی خاوند در انتقاد به وضعیت نامناسب تنها جایگاه سوخت بندرلنگه گفت : چرا کسی در برابر بی تدبیری و بی مسئولیتی مدیران تنها جایگاه پمپ بنزین شهر بندرلنگه نمی ایستند؟

▫️عضو شورای اسلامی شهر بندرلنگه در ادامه انتقادش به وضعیت نامناسب تنها جایگاه سوخت بندرلنگه گفت: وقتی افرادی از شهرهای دیگر به بندرلنگه می آیند و از امتیازات و سهمیه های این شهر رنج کشیده و شرجی دیده استفاده میکنند و مقاصد اقتصادی خود را پیش می برند موظف اند خدماتشان را ارتقاء دهند و پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

▫️خاوند با انتقاد از عملکرد مدیران شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی استان و شهرستان در نظارت بر عملکرد این جایگاه سوخت گفت: اینکه آقایان ریشه همه مشکلات را به تحریم ها گره زده اند صحیح نیست زیرا طوری که ما برداشت می کنیم این مشکلات منحصر به هرمزگان و بندرلنگه است و چنین نواقصی در شهرهای دیگر استان و یا کشور مشاهده نمی شود و یا اگر چنین مشکلاتی ایجاد می شود مدیران آن سریعا برای رفع آن تلاش میکنند.

▫️عضو شورای اسلامی شهر بندرلنگه ادامه داد : تنها جایگاه سوخت بندرلنگه از بی تدبیری و بی توجهی مسئولین این جایگاه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و مشخص نیست مردم تا کی باید چوب بی مسئولیتی و بی تدبیری مسئولین امر بخصوص مدیران شرکت نفت را بخورند؟ وی افزود : مگر روزی که موافقت اصولی برای احداث یک جایگاه سوخت داده می شود سرمایه گذاران آن متعهد به راه اندازی جایگاه در زمانی مقرر نمی شوند که راه اندازی یک جایگاه سوخت سالها و ماه ها به طول می انجامد!

▫️وی ادادمه داد مسئولین امر چه در استان و چه در شهرستان باید پاسخگو مشکلات مردم باشند زیرا مردم از وضعیت موجود شاکی هستتد و ما نیز به عنوان نماینده و سخنگو مردم وظیفه داریم صدای مردم را به گوش مسئولان برسانیم.

▫️خاوند در ادامه با اشاره به اینکه یک جایگاه روستایی از جایگاه سوخت شهر بندرلنگه مجهز تر و زیبا تر است افزود: باید از مسئولین شهرستان پرسید که با چنین امکاناتی قصد دارید توریست و گردشگر به بندرلنگه جذب کنید ؟

▫️وی در پایان ضمن اشاره به این موضوع که تلف شدن وقت مردم در صف پمپ بنزین زیبنده مردم نیست از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، فرماندار و دادستان شهرستان بندرلنگه خواست تا به صورت جدی به این مسئله ورود و آن را حل کنند.

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=5383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.