تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
36
شهردار بندرلنگه

شهردار بندرلنگه گفت:با ارائه سند چشم انداز بلند مدت و شناسایی ظرفیت ها،منابع و توانایی موجود در شهرستان بندرلنگه، این شهرستان به اهداف خود که پیشرفت و رسیدن به جایگاه حقیقی و رفع موانع و مشکلات است دست پیدا خواهد کرد.

  • کد خبر : 5222
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۴:۳۷
شهردار بندرلنگه گفت:با ارائه سند چشم انداز بلند مدت و شناسایی ظرفیت ها،منابع و توانایی موجود در شهرستان بندرلنگه، این شهرستان به  اهداف خود که  پیشرفت و رسیدن  به جایگاه حقیقی و رفع موانع و مشکلات است دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش لنگه نیوز ، حسین زاده؛شهردار شهر بندرلنگه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی برگزار گردید خبرنگار ها را ستونهای انعکاس صدای مردم خواند و اظهار کرد:رسانه ها با انعکاس اخبار و فعالیت های ارگان‌ها و دستگاه ها ؛میتوانند آنها را در جهت پیشرفت و عملکرد مثبت آنان در شهرستان یاری رسانند.

به گزارش لنگه نیوز ، حسین زاده؛شهردار شهر بندرلنگه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی برگزار گردید خبرنگار ها را ستونهای انعکاس صدای مردم خواند و اظهار کرد:رسانه ها با انعکاس اخبار و فعالیت های ارگان‌ها و دستگاه ها ؛میتوانند آنها را در جهت پیشرفت و عملکرد مثبت آنان در شهرستان یاری رسانند.

شهردار بندرلنگه با اشاره به حضور حداکثری رسانه ها در فضای مجازی و ارائه اخبار در این فضا، از آن به عنوان یک فرصت یاد کرد و افزود: با وجود تهدیدها در بستر فضای مجازی، فرصت های بیشماری را در اختیار مخاطب قرار داده است لذا در تلاش هستیم که با بهره گیری از آن، فعالیت های مجموعه شهرداری بندرلنگه بیش از پیش و بی واسطه به سمع و نظر شهروندان برسانیم. و بازخوردهای مثبت را در جهت پیشرفت این نهاد اجرایی دریافت کنیم ک خبرنگار ها میتوانند با ارائه این بازخورد ها ما را در رسیدن به اهداف شهرداری و پیشرفت شهر کمک کنند.

حسین زاده با بیان اینکه بسیاری از انتقادات،نظرات و پیشنهادات شهروندان از طریق فضای مجازی ارائه می شود تصریح کرد:انتقادات، نظرات و صحبت های شهروندان بیانگر دغدغه مند بودن و دلسوزی بزرگواران در این حوزه است.

وی با اشاره به راه اندازی وب سایت شهرداری بندرلنگه تاکید کرد: شهرداری بندرلنگه در صدد است با راه اندازی وب سایت فعال و پویا اخبار و فعالیت های این دستگاه اجرایی را بازتاب دهد و شهروندان میتوانند با مراجعه به سایت شهرداری بندرلنگه به عنوان مرجع رسمی اخبار شهرداری ، از فعالیت های آن باخبر شوند.

شهردار بندرلنگه، با ارائه گزارش عملکرد خود در طی مدت کوتاه تصدی شهرداری بندرلنگه عنوان کرد: شهرداری بندرلنگه در تلاش است که پاسخ دهی شفاف را سرلوحه کار خود قرار داده و با جان و دل پذیرای هرگونه انتقاد و پیشنهادی در جهت رفع نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت هستیم بر این اساس با راه اندازی اتاق فکرهای در بدنه شهرداری بندرلنگه و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان،خلاق و با مهارت در این مسیر گام برداشتیم.

حسین زاده ، از شهرداری بندرلنگه با تعبیر دریای مواج و پر تلاطم یاد کرد و بیان کرد: با وجود آن که این نهاد اجرایی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم میکند اما امکانات،ظرفیت هاو توانایی موجود در سطح شهر و مجموعه شهرداری بیشتر و قوی تر از مشکلات موجود است بنابراین اولویت ما آرام کردن این دریای مواج است تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی پر حاشیه بودن شهرداری بندرلنگه را از نقاط ضعف آن خواند و خاطر نشان کرد:

یکی از مشکلات و نقاط ضعف شهرداری بندرلنگه، پر حاشیه بودن آن است که تمایل کار و فعالیت را از فعالان در این عرصه گرفته است و ما در آینده ای نزدیک در تلاش هستیم که با فراهم کردن بستر لازم، زمینه فعالیت فعالان و سرمایه گزاران را در سطح شهر فراهم کنیم.

شهردار بندرلنگه از سند چشم انداز شهرستان بندرلنگه با عنوان راهکاری در جهت برون رفت مشکلات شهرستان یاد کرد و گفت: با ارائه سند چشم انداز بلند مدت و شناسایی ظرفیت ها،منابع و توانایی موجود در شهرستان بندرلنگه، این شهرستان به اهداف خود که پیشرفت و رسیدن به جایگاه حقیقی و رفع موانع و مشکلات است دست پیدا خواهد کرد.

در پایان این نشست به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران فعال در سطح شهرستان بندرلنگه از سوی شهرداری بندرلنگه تقدیر و تشکر به عمل آمد/هرمز

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=5222

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.