تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
23

فرماندار بندر لنگه اداره اوقاف یک اداره پر نشاط است که برای تمامی فصول برنامه ها مدون جهت خدمت رسانی وفرهنگی دارد

  • کد خبر : 4309
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
فرماندار بندر لنگه اداره اوقاف یک اداره پر نشاط است که برای تمامی فصول برنامه ها مدون جهت خدمت رسانی وفرهنگی دارد

به گزارش لنگه نیوز ، احمد قباد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرلنگه با علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه دیدار و گفتگو نمودند. فرماندار بندرلنگه در این نشست ضمن گرامیداشت و تبریک دهه وقف به کارکنان و اصحاب وقف  این ایام را فرصتی جهت ترویج فرهنگ وقف در جامعه دانست و اظهار داشت […]

به گزارش لنگه نیوز ، احمد قباد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرلنگه با علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه دیدار و گفتگو نمودند.

فرماندار بندرلنگه در این نشست ضمن گرامیداشت و تبریک دهه وقف به کارکنان و اصحاب وقف  این ایام را فرصتی جهت ترویج فرهنگ وقف در جامعه دانست و اظهار داشت : باید به فرهنگ وقف در جامعه بیش از پیش پرداخته شود و این سنت حسنه را گسترش داد.

علی نیکویی با اشاره به اینکه وقف در اسلام از جایگاه بلند و رفیعی برخوردار است گفت ؛ یکی از بهترین سنت‌های خیر و نمونه اعلای باقیات صالحات است.

نیکویی افزود : اعتقاد قلبی بنده این است که اوقاف شهرستان یک اداره پرنشاط است که برای تمامی فصول برنامه های مدون جهت خدمت رسانی فرهنگی دارد و با توجه به تنوع وظایف و تعابری که مقام معظم رهبری از این نهاد مقدس داشته باید فعالیت های این سازمان برای مردم تبیین شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان امر وقف را حساس عنوان کرد و افزود : با ارج نهادن به این ارزش گذشتگان ، باید از این فرهنگ معنوی پاسداری کرده و به آیندگان منتقل کنیم چرا که سنت حسنه وقف بسیاری از مشکلات جامعه را در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و … مرتفع خواهد نمود

وی وقف را مبنای توسعه عنوان کرد و جایگاه وقف در جمهوری اسلامی را بالا دانست

نیکویی تصریح کرد : میبایست با نهادینه کردن فرهنگ وقف و ایجاد ترغیب به وقف در بین مردم این سنت الهی را حفظ کرد.

در این دیدار قباد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرلنگه گزارشی از فعالیتها و اجرای برنامه های فرهنگی , قرآنی , اجتماعی , و ثبتی به فرماندار ارائه نمود.

در انتها نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه از تلاش و فعالیتهای رئیس وکارکنان اوقاف شهرستان با لوح سپاس تشکر وقدرانی بعمل آوردند.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=4309

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.