تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
24
طی تعطیلات پایان هفته و شروع سفرهای پاییزی صورت گرفت؛

استقبال بی نظیر مسافران از بنادر مسافری و تفریحی غرب هرمزگان/ جابجایی ۵ هزار نفر سفر دریایی بدون سانحه در بنادر غرب هرمزگان

  • کد خبر : 4135
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
استقبال بی نظیر مسافران از بنادر مسافری و تفریحی غرب هرمزگان/ جابجایی ۵ هزار نفر سفر دریایی بدون سانحه در بنادر غرب هرمزگان

به گزارش لنگه نیوز،مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: با توجه به مساعد شدن هوای جنوب و آمادگی مدیریت بنادر غرب استان هرمزگان و زیر ساخت های مسافری در بنادر تحت پوشش آن، این مجموعه با استقبال بی نظیر مسافران روبرو شده است که ورود این حجم از مسافر نوید سالی پر تردد در بنادر […]

به گزارش لنگه نیوز،مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: با توجه به مساعد شدن هوای جنوب و آمادگی مدیریت بنادر غرب استان هرمزگان و زیر ساخت های مسافری در بنادر تحت پوشش آن، این مجموعه با استقبال بی نظیر مسافران روبرو شده است که ورود این حجم از مسافر نوید سالی پر تردد در بنادر غرب هرمزگان می باشد.

“قاسم عسکری نسب” با ارائه جدیدترین آمار از سفرهای دریایی در منطقه غرب هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به مساعد شدن هوای جنوب و شروع سفرهای پاییزی و همچنین آمادگی بنادر غرب هرمزگان و زیر ساخت های مسافری، خدمات رسانی به جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر و دو هزار دستگاه خودروی سواری در مسیر دریایی بین بنادر چارک و آفتاب به جزیره کیش انجام شد.

عسکری نسب خاطرنشان کرد: ۱۰ فروند لندینگ کرافت با ظرفیت حمل ۳۷۰ دستگاه خودرو و ۷ فروند شناور مسافری با ظرفیت ۹۱۰ صندلی در بندر چارک به مقصد جزیره کیش و همچنین ۲ فروند لندینگ کرافت با ظرفیت ۱۴۰ خودرو از بندر آفتاب به مقصد جزیره کیش آماده ترابری مسافران و خودرو در ایام تعطیلات است.
وی افزود: کاهش مدت زمان انتظار مسافران و افزایش خدمات رفاهی در بنادر ازجمله مهمترین اهداف مدیریت بنادر غرب هرمزگان است که امیدواریم لحظات شادی را برای گردشگران فراهم و خاطره خوشی را در ذهن آن‌ها به یادگار حک نماییم.

عسکری نسب ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنانی که به استان هرمزگان و جزایر خلیج فارس مسافرت می کنند، اظهار داشت: مجموعه تلاشگران بنادر غرب هرمزگان از هیچ کوششی در جهت خدمات دهی مطلوب و ایمن در تمام فصول سال و به خصوص ایام تعطیل، دریغ نخواهند کرد.
این مقام مسئول تصریح کرد: بنادر غرب هرمزگان با مرکزیت بندرلنگه، بهترین پایانه لجستیکی برای جزایر کیش ، ابوموسی ، تنب بزرگ و کوچک ، لاوان ، سیری و هندورابی بوده و دارای کوتاه ترین فاصله نسبت به بنادر جنوبی با کشور امارات متحده عربی است که هم اکنون یکی از بنادر اصلی ترابری دریایی بار و مسافر به این کشور است.

وی اضافه کرد: مدیریت بنادر غرب هرمزگان در راستای ایجاد ایمنی بیشتر در تمام فصول سال همانند سال های گذشته با تلاش شبانه روزی مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی و با استفاده از تجهیزات مخابراتی مدرن و شناورهای جستجو و نجات، آب های تحت پوشش بنادر غرب هرمزگان را تحت نظارت و پوشش قرار می دهد.

لازم به ذکر است، مسافران علاقه مند به سفرهای دریایی هم اکنون می توانند برای سفر با خودرو به جزیره کیش از مسیر دریایی بندرلنگه_جزیره کیش با مسافت ۵۳ مایل، بندر آفتاب_جزیره کیش با مسافت ۹,۹ مایل و بندر چارک_جزیره کیش با مسافت ۱۷ مایل استفاده کنند (هر مایل دریایی برابر ۱.۸ کیلومتر است)و همچنین در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره ۱۵۵۰ مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی ارتباط برقرار نمایند.

گفتنی است، تلفن ها و کانال های اطلاع رسانی بنادر مسافری غرب هرمزگان، بندر چارک (۰۷۶۴۴۲۸۰۴۹۴) و بندر آفتاب (۰۷۶۴۴۲۸۵۰۶۳) در تمام فصول سال آماده پاسخ گویی به مسافران می باشند.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=4135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.