تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
24
در جلسه شورای اداری مطرح شد ؛

تصویب طرح دانشکده علوم پزشکی بندرلنگه در شورای برنامه ریزی استان

  • کد خبر : 4102
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
تصویب طرح دانشکده علوم پزشکی بندرلنگه در شورای برنامه ریزی استان

به گزارش لنگه نیوز ؛ صبح امروز جلسه شورای اداری این شهرستان به ریاست علی نیکویی فرماندار و با حضور آیت الله رکنی امام جمعه شهرستان ، شیخ بهجت امام جمعه اهل سنت بندرلنگه ، اکبرپور ناظر گمرکات استان هرمزگان، کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، زینعلی تختی مدیر کل پدافند غیر عامل […]

به گزارش لنگه نیوز ؛ صبح امروز جلسه شورای اداری این شهرستان به ریاست علی نیکویی فرماندار و با حضور آیت الله رکنی امام جمعه شهرستان ، شیخ بهجت امام جمعه اهل سنت بندرلنگه ، اکبرپور ناظر گمرکات استان هرمزگان، کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، زینعلی تختی مدیر کل پدافند غیر عامل استان هرمزگان و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی نیکویی پس از خیر مقدم به مسئولین استانی و شهرستانی با اشاره به هم سو بودن مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بیان داشت ؛ این دو با قرار گرفتن در کنار یکدیگر به صورت اجزای یک سیستم عمل می کنند که موفقیت هر یک در گرو دیگری است.

وی در ادامه از راهپیمایی اربعین و برکات آن سخن گفت و حضرت زینب را الگویی شایسته برای زنان جامعه دانست و گفت؛ زن در تاریخ اسلام هرگز در حاشیه نبوده و همواره در متن حوادث تاریخی حضور داشته است.

نیکویی بیان داشت ما تحقق فرمایش امام راحل(ره) که فرمودند: ما انقلابمان را به دنیا صادر میکنیم را در همایش جهانی پیاده روی اربعین حسینی (ع) مشاهده کردیم.

وی در خصوص انتخابات و حساسیت این دوره افزود ؛ مسئولین باید در انتخابات بی طرف باشند تا انتخاباتی سالم و به دور از هر گونه حاشیه داشته باشیم.

نیکویی در پایان از تصویب طرح دانشکده علوم پزشکی شهرستان بندرلنگه در شورای برنامه ریزی توسعه استان خبر داد و گفت ؛ با تصویب این طرح گامی بلند با مشارکت خیرین ، نخبه گان و معتمدین در راستای پیشرفت علمی شهرستان برداشته خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=4102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.