تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
25
خانه دسته‌بندی نشده
امام جمعه بندرلنگه:

امام جمعه بندرلنگه گفت: در فضای مجازی عکس هایی از افتتاح دیوار، جدول و جوی آب منتشر شد که واقعا توهین آمیز بود و شاید این موارد واقعیت نداشته باشد لذا مسئوولان باید بیشتر مراقبت کنند.

  • کد خبر : 3480
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
امام جمعه بندرلنگه گفت: در فضای مجازی عکس هایی از افتتاح دیوار، جدول و جوی آب منتشر شد که واقعا توهین آمیز بود و شاید این موارد واقعیت نداشته باشد لذا مسئوولان باید بیشتر مراقبت کنند.

به گزارش لنگه نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت الله سید محمد جواد رکنی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری امام حسین(ع) خطاب به هیات عزاداری، وعاظ و روضه خوانان، اظهار داشت: یکی از نتایج قیام امام حسین(ع)؛ امر […]

به گزارش لنگه نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت الله سید محمد جواد رکنی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری امام حسین(ع) خطاب به هیات عزاداری، وعاظ و روضه خوانان، اظهار داشت: یکی از نتایج قیام امام حسین(ع)؛ امر به معروف و نهی از منکر است لذا مراسم عزاداری با قوت و عزت برگزار شود.

وی افزود: سخنرانی‌ها، روضه‌ها و اشعار همه و همه بیانگر حماسه پرشور حسینی و عظمت آن حضرت باشد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه یادآور شد: ما باید عظمت و عزت را به جوانانمان بیاموزیم که هیچ‌گاه زیر بار ظلم نروند، مبادا خرافات را در مجالس قاطی کنیم، سینه زدن و روضه خواندن هدف نیست بلکه وسیله است هدف، درس گرفتن از واقعه عاشورا است.

آیت الله رکنی گفت: نباید عزاداری‌ها بوی ذلت دهد، مطالبی که مطرح می‌شود صحیح و مستند باشد و از کتاب‌های معتبر روضه‌ها استخراج شود و از روضه‌های سست و بی اساس پرهیز شود.

وی ادامه داد: بعضی روضه‌ها مصنوعات و جعلیات است که گاهی مواقع توهین آمیز و غیر عقلانی نیز هستند، رقابت ناسالم بین هیئات مذهبی سبب از بین رفتن نیت خالص می‌شود.

خطیب جمعه بندرلنگه بیان داشت: به نماز اول وقت اهمیت دهید مبادا روضه خوانی و سینه زنی در وقت نماز باشد و هم برادران وخواهران نیز شئونات اسلامی و همچنین حفظ وحدت در این منطقه علی اللخصوص در روستاها را مد نظر داشته باشند.
رکنی با گرامیداشت هفته دولت؛ گفت: این هفته فرصت خوبی بود که دولت خدماتش را به مردم نشان دهد البته در فضای مجازی عکس‌هایی از افتتاح دیوار، جدول و جوی آب نیز از مناطق دیگر کشور منتشر شد که واقعا توهین آمیز بود و شاید هم این موارد واقعیت نداشته باشد لذا مسؤولان باید بیشتر مراقبت کنند.

وی با اشاره به دو مشکل اساسی در بندرلنگه، خطاب به مسؤولان دولتی، گفت: زمانی که بندرلنگه فرودگاه داشته است بندرعباس و بیشتر شهرهای کشور  فاقد فرودگاه بود ولی امروزه این فرودگاه رو به تعطیلی است و همچنین بیشتر روستاهای کشود نیز گازرسانی شدند ولی ما که نزدیک پالایشگاه‌های گاز هستیم از این نعمت محروم ماندیم.

امام جمعه بندرلنگه درپایان افزود: مسؤولان ما در صحبت‌هایشان مواظب باشند تا دشمن طمع نکند؛ مقام معظم رهبری فرمودند؛ مذاکره با آمریکا هیچ مفهومی ندارد و فرمایشات معظم له باید فصل الخطاب باشد‌.

 

 

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=3480

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.