تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5

به رغم لطف و پیشنهاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد، تمایلی برای مدیرعاملی کیش و قشم نداشته ام

  • کد خبر : 13547
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲
به رغم لطف و پیشنهاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد، تمایلی برای مدیرعاملی کیش و قشم نداشته ام
ناصر شریفی گفت: به رغم لطف و پیشنهاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد، تمایلی برای مدیرعاملی کیش و قشم نداشته ام.

به گزارش لنگه نیوز دکتر ناصر شریفی در گفتگویی تلفنی به خبرنگار ما در واکنش به خبر انتصاب وی به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: در روزهای گذشته پیشنهاداتی از سوی دکتر مسرور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به منظور مدیر عامل منطقه آزاد کیش و قشم داشته‌ام که از همان ابتدا علی رغم لطف و محبت دوست عزیزم دکتر مسرور دبیر محترم شورای عالی مناطق آزاد بنای بر قبول این مسئولیت در منطقه آزاد کیش و یا قشم نداشته ام.

دکتر شریفی در ادامه افزود: با انتشار اخبار از طریق برخی رسانه‌ها و فضای مجازی، تماس‌های متعدد از مردم، مسئولین، متنفذین و همشهریان بامحبت و عزیزم در سراسر استان هرمزگان داشته‌ام که همه آن‌ها به بنده اظهار لطف و محبت داشتتند که صمیمانه از بزرگواری و الطاف بیکران تک تک مردم نجیب و قدرشناس تشکر و سپاسگزاری می‌کنم. و این لطف مردم را بزرگترین سرمایه زندگی‌ام میدانم و به آن افتخار میکنم.

وی‌ادامه داد: قطعا هرجا و در هر منصبی که باشم با همه توانم از منافع مردم شریف و بزرگوار هرمزگان تا پای جان دفاع خواهم کرد.

گفتنی است دکتر ناصر شریفی از نیروهای جوان، توانمند، متعهد، بااخلاق و مردمی و از نمایندگان‌ادوار مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان است که همواره در هر پست و مقامی که بوده، توانسته است رضایت حداکثری مردم را بدست آورد و می‌توان دوران نمایندگی وی در غرب هرمزگان را از درخشان‌ترین دوران خدمتش نام برد به طوریکه پس از گذشت ۵ سال از آن دوران مردم غرب هرمزگان از وی به نیکی، اخلاق مداری، صداقت و مردمی بودنش یاد می‌کنند و به آن اذعان دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=13547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.