تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
7
با پیگیری نماینده غرب هرمزگان:

مشکلات دختران دانشجوی دانشگاه فرهنگیان غرب هرمزگان حل شد

  • کد خبر : 13520
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
مشکلات دختران دانشجوی دانشگاه فرهنگیان غرب هرمزگان حل شد
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از چند جلسه و پیگیری متعدد اینجانب در تهران، دغدغه خواهران و دختران عزیزم که جدیدا وارد دانشگاه فرهنگیان شده بودند مرتفع شد.

به گزارش لنگه نیوز، احمد جباری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پس‌از اطلاع از مشکلات دختران دانشجو دانشگاه فرهنگیان که امسال از غرب هرمزگان پذیرفته شده بودند و قرار بود به دلیل کمبود خوابگاه به اجبار در دانشگاه رودان مشغول به تحصیل شوند و مورد دغدغه و اعتراض خانواده‌ها واقع شده بود، بلافاصله پیگیری این‌موضوع را از دکتر برزویی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور در دستور کار قرار دادم.

وی افزود: پس از چند جلسه و پیگیری متعدد اینجانب در تهران، دغدغه خواهران و دختران عزیزم که جدیدا وارد دانشگاه فرهنگیان شده بودند مرتفع شد و خوشبختانه با تخصیص خوابگاه به دختران عزیز بندرلنگه‌ای، بستکی و پارسیانی‌ام مقرر شد این عزیزان کما فی سابق در دانشگاه بندرعباس تحصیل کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه به هیچ وجه در هیچ کجا اجازه نخواهم داد حقی از مردمان خوبم در غرب هرمزگان و حتی کل استان هرمزگان ضایع شود افزود: از تلاش‌های دکتر برزویی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، دکتر بهرامشاهی رئیس دانشگاه فرهنگیان و آقای قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان که به دغدغه به حق دخترانم پاسخ سریع و به موقع دادند کمال تشکر وقدردانی را دارم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=13520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.