تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
8

اختصاص یک دستگاه کامیون شش تن به شهرداری چارک

  • کد خبر : 13410
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
اختصاص یک دستگاه کامیون شش تن به شهرداری چارک
رئیس شورای اسلامی شهر چارک گفت: این کامیون پس از تغییر کاربری می تواند در توسعه و رونق مجموعه موتوری شهرداری و تنظیف عمومی شهر چارک کمک چشمگیری نماید.

به گزارش لنگه نیوز، محمد فرزین رئیس شورای اسلامی شهر چارک گفت: با حمایت های مهندس جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی یک دستگاه کامیون شش تن به شهرداری بندرچارک اختصاص یافت.

وی گفت: به منظور توسعه ناوگان موتوری شهرداری و در جهت خدمات تنظیف و جاروب شهر این شهرداری نیازمند به یک دستگاه کامیون شش تن بود تا پس از تغییرکاربری و نصب ست مکانیزه جاروب در پاکسازی معابر از زباله و ذرات رها شده در خیابان بهره برده شود‌.

فرزین افزود: این کامیون پس از تغییر کاربری می تواند در توسعه و رونق مجموعه موتوری شهرداری و تنظیف عمومی شهر چارک کمک چشمگیری نماید.

رئیس شورای بندر چارک در ادامه بیان کرد: از پیگیریهای مهندس جباری نماینده غرب هرمزگان که در تخصیص این دستگاه کامیون کمک ویژه ایی به مجموعه مدیریت شهری چارک نموده است کمال تقدیر و قدردانی را دارم.

وی همچنین تاکید ‌کرد: از همراهی و همکاری شهردار و پای کار چارک که با اختصاص مبلغ سی میلیارد ریال نسبت به تامین ست مکانیزه و تغییر کاربری این کامیون اقدام نموده است قدردانی می کنم.

فرزین در پایان گفت: همراهی استاندار ، معاونت عمرانی استانداری هرمزگان و در راس کار مهندس صادقی پور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ،فرماندار شهرستان بندرلنگه و که ما را در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گرامی مساعدت و همکاری می نمایند ، کمال قدردانی را دارم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.lengehnews.ir/?p=13410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.